|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||||
Curriculum
vitae Europass
|
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Informatii personale |
|
||||||||||||||
Nume / Prenume |
Stefanica, Marius |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Nationalitate(-tati) |
Romana |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Data nasterii |
1974 |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Sex |
Masculin |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Experienta profesionala |
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Feb 09
- In prezent |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Sef de proiect
adjunct si Expert ACB |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
- Deasemenea Dl.
Stefanica este responsabil de
implementarea proiectului si coordonarea a 10-15 experti: ·
Coordonarea culegerii de date, asamblarea bazelor de
date pentru aplicarea analizei multicriteriale · Coordonarea intocmirii aplicatiei de
finantare pe fonduri de coeziune si a instruirii personalului CFR,
beneficiarul fondurilor · Sprijin continuu petnru Liderul de echipa in activitatile zilnice si
asigurarea legaturii cu echipa de management de proiect din CFR, Autoritatea
de Implementare si Autoritatea Contractanta · Responsabil de intreg sistemul de raportare |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger, Blvd. N. Titulescu Nr. 1,
Bloc A7, Sc. 3, Et.8, Ap. 84, Sector 1,
011131 Bucuresti, Romania. |
||||||||||||||
Perioada |
Iul
2009 – Dec 2009 |
||||||||||||||
Functia sau postul ocupat |
Expert dezvoltare economica locala |
||||||||||||||
Activitati si responsabilitati
principale |
Dl. Stefanica a fost implicat, in calitate
de expert dezvoltare economica locala, in elaborarea strategiilor de
dezvoltare locala a Municipiului Sebes si a Municipiului Lugoj. In aceasta calitate, Dl Stefanica a
participat la Constituirea Structurilor Locale de lucru, la elaborarea
profilului critic al comunitatii si al analizei SWOT, avand un input
semnificativ in analiza critica a domeniului economic, in vederea elaborarii viziunilor strategice, a
planurilor strategice precum si a proiectelor prioritare pentru perioada
vizata. |
||||||||||||||
Numele si adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger, Blvd. N. Titulescu Nr. 1,
Bloc A7, Sc. 3, Et.8, Ap. 84, Sector 1,
011131 Bucuresti, Romania. |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Apr.2008
– Dec. 2008 |
||||||||||||||
Functia sau postul ocupat |
Expert dezvoltare economica |
||||||||||||||
Activitati si responsabilitati
principale |
Dl. Stefanica a fost implicat, in calitate
de expert dezvoltare economica, in elaborarea strategiilor de dezvoltare
locala Durabila a 2 comuniati din mediul rural: Comuna Paulesti, Judetul Vrancea Comuna Pardosi, Judetul Buzau In aceasta calitate, Dl Stefanica a
participat la Constituirea Structurilor Locale de lucru, la elaborarea
profilului critic al comunitatii si al analizei SWOT, avand un input
semnificativ in analiza critica a domeniului economic, in vederea elaborarii viziunilor strategice, a
planurilor strategice precum si a proiectelor prioritare pentru perioada
vizata. |
||||||||||||||
Numele si adresa angajatorului |
GLOBAL SERVICES GROUP SRL |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Apr.
2007- mar. 2008 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
Dl. Stefanica a fost
responsabil de realizarea analizei
economico-financiare a proiectelor de infrastructura locala, inclusiv
de elaborarea analizei cost-beneficiu a peste 20 de proiecte de
infrastructura pregatite pentru finantare din Fonduri Structurale prin
Programul Operational Regional (1.reabilitare de drumuri judetene si
imbunatatirea sistemului de drumuri urbane -analiza si proiectiei traficului
pe catregorii de automobile, planificarea
bugetului, controlul costurilor si analiza financiara si socio-economica);
2. retelle de apa si canal - planificarea bugetului si controlul costurilor
pentru operatorul local, analiza tarifara, analiza financiara si socio-economica);
3. parcuri industriale, reabilitare infrastructura turistica si
agrement, reabilitare ecologica de lacuri si parcuri publice – buget
operational, analiza evolutiei turismului si agrementului, analiza financiara si socio-economica,
etc). Obiectivul
proiectului este Intocmirea documentatiei de atribuire conform legislatiei
din Romania, pentru a ajuta Beneficiarii Locali cu privire la formularul de
cerere si alte documente justificative. Dl. Stefanica dispune de cunostinte
aprofundate si expertiza necesare acestor proiecte complexe de infrastructura,
prin urmare este implicat si In analiza institutionala si coordonarea
implementarii proiectului din punct de vedere financiar. De asemenea, s-a
organizat formare la locul de munca / discutii privind aspecte legate de
ACB-ul a 3 Beneficiari Locali. Stransa colaborare cu Ministerul a reprezentat
un element cheie In implementarea cu succes a proiectului. |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Oct
2006- noiembrie 2006 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Bucuresti Romania |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Formare la nivel national pentru cresterea
gradului de absorbtie a fondurilor structurale” – Romania. Proiectul a vizat Intarirea
capacitatii institutionale din cardul Ministerului Integrarii Europene
privind managementul proiectelor de investitii ce urmeaza a fi implementate
conform Programului Operational Regional. Responsabilitatile includ participarea
la dezvoltarea si livrarea programului de formare privind implementarea
financiara a contractelor de lucrari si investitii. (MCP, Conditii de
contract FIDIC – conditii generale si specifice, ACB, administrare financiara
si rapoarte privind contractele FIDIC, proceduri de plata) |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Iulie
2006 - Sept. 2006 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Imbunatatirea managementului de granita: implementarea
de proiecte de infrastructura In punctele de granita" In Ucraina. (elaborate
conform FIDIC). Revizuirea documentatiei contractuale, revizuirea
certificarii IPC, elaborarea actului aditional In conformitate cu PRAG. |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Ian.
2006-Mar. 2007 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior si formare |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Asistenta tehnica pentru sprijinirea implementarii
proiectelor de infrastructura / investitie In managementul deseurilor conform
CES”. Obiectivele proiectului sunt dupa cum urmeaza:
monitorizarea implementarii eficiente a schemei de grant pentru
managementul deseurilor „faza pilot” In regiunea centrala, finantata prin
Programul Phare 2003 CES.
suport oferit beneficiarilor de granturi din cele
sapte regiuni ramase, In pregatirea de proiecte In domeniul managementului
deseurilor ce urmeaza a fi finantate conform Programului Phare 2004 CES.
Imbunatatirea capacitatii autoritatilor
publice locale si regionale de gestionare a protectiei mediului In mod
adecvat Dl.
Stefanica a fost responsabil de livrarea sesiunilor de formare privind
pregatirea documentatiei de achizitie publica (conform regulilor de
achizitie din Ghidul practic) pentru scheme de grant si pregatirea
proiectelor pentru finantare, inclusiv pregatirea studiilor de
prefezabilitate, a analizei cost-beneficiu, structurii tarifare (7 sesiuni). Dl. Stefanica a pregatit dosarul de licitatie pentru
serviciul de audit ce urma sa fie utilizat de beneficiarii locali pe
durata implementarii proiectelor lor |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Martie
– Nov 2006 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Phare CBC 2003 Dezvoltare durabila a regiunii
de granita Ro-Bg” - Asistenta tehnica pentru dezvoltarea si implementarea
Sistemului de management al proiectului CBC ROC. Principala
responsabilitate a fost asigurarea asistentei tehnice si formarii la
locul de munca In toate fazele ciclului de proiect Phare CBC relevant pentru
CBC ROC, elaborarea procedurilor interne privind managementul financiar
contractual, planificarea bugetului si analiza financiara a proiectelor
„finantabile” ce urmeaza a fi propuse conform Schemei de grant. A fost,
de asemenea, implicat In urmatoarele activitati din acest proiect: realizarea analizei
initiale a necesitatilor de formare, conceperea de
materiale si manuale de formare pentru evaluarea necesitatilor de formare,
livrarea unui program de formare a personalului CBC
ROC, asigurarea de
asistenta continua privind sistemele si procedurile pentru CBC ROC, inclusiv formare
privind instrumente financiare specifice: macro-suportabilitatea proiectelor,
planificarea bugetului si controlul costurilor, analiza cost-beneficiu a
proiectelor CE. |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Oct. –
Dec. 2005 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Evaluator |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Supervizarea proiectelor SAMTID
– PHARE 2002”. Principala sarcina este de a oferi suport
complet In calitate de evaluator, In conformitate cu regulile PRAG,
pentru selectarea contractantilor Proiectelor SAMTID-Faza 2. |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Ian. –
oct. 2005 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Asistenta tehnica
pentru unitatile de implementare a proiectelor”. Obiectivul specific
al acestui proiect este de a sprijini unitatile de implementare a
proiectelor (UIP-uri) In administrarea eficienta a implementarii
proiectelor de infrastructura regionala de afaceri conform Conditiilor de
contract FIDIC. Acesta a fost implicat In realizarea unei evaluari a
necesitatilor de formare privind toate UIP-urile si ARD-urile implicate In
implementarea proiectelor de infrastructura, inclusiv a proiectelor de apa
si canal, finantate prin Programele Phare 2000 - Phare 2003 – CES. De asemenea, a fost
implicat In revizuirea acordurilor institutionale. A participat In
calitate de expert financiar senior – formator la sesiunile de formare
livrate tuturor reprezentantilor UIP, ARD si MEI pe teme precum:
introducere In managementul contractelor de lucrari, pregatirea dosarului de
licitatie, inclusiv planificarea bugetului si analiza financiara a
proiectelor, administrarea contractelor si controlul costurilor,
monitorizarea, evaluarea si finalizarea contractului, conform Conditiilor
de contract FIDIC. De asemenea, a fost implicat In revizuirea
si evaluarea diverselor acorduri-cadru existente privind Programul
PHARE (2000, 2001 SIF, 2001si 2002), a Liniilor
directoare pentru Infiintarea UIP-urilor si a documentelor conexe, inclusiv In
discutii cu Ministerul Integrarii Europene. A fost implicat In revizuirea documentelor
contractuale si In procesul de stabilire a Manualului de proceduri pentru
monitorizarea contractelor de lucrari pentru Directia Monitorizare din cadrul
MEI. Responsabilitatile acestuia includeau pregatirea
si revizuirea Rapoartelor de Inceput, intermediar si final pentru acest
proiect. |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Dec.
2003 – Sept. 2004 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
A fost implicat In elaborarea
unei strategii de formare si apoi In pregatirea materialelor pentru toate
modulele: 1. Pregatirea
dosarelor de licitatie pentru contractele de servicii si lucrari 3. Managementul de
proiect, administrarea, monitorizarea si evaluarea contractelor, pregatirea
caietului de sarcini pentru supervizarea lucrarilor si managementul
contractelor |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Feb.–
dec. 2003 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior / Evaluator |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
„Asistenta tehnica In pregatirea
specificatiilor tehnice pentru
subcomponenta TVET – PHARE 2001”. A fost implicat In calitate de
membru al Comitetului de evaluare In evaluarea ofertelor pentru lucrari In
conformitate cu procedurile PRAG pentru doua zone de dezvoltare regionala.
Asistenta tehnica si suport pentru MEI In
revizuirea documentelor de contractare (In conformitate cu PRAG) „Asistenta tehnica pentru pregatirea de proiecte mari de
infrastructura ce urmeaza a fi finantate prin Phare 2001 si Phare 2002”. Obiectivul specific al acestui
proiect este de a oferi suport Unitatilor de implementare a proiectelor
(UIP-uri) pentru administrarea eficienta a implementarii proiectelor de
infrastructura regionala de afaceri.
Este implicat In formarea diferitilor beneficiari, inclusiv In formarea
de formatori In 2 domenii: rapoarte
financiare si proceduri de plata pentru proiecte finantate de CE.
A organizat ateliere privind documentele de raportare financiara. Proiectul „Rumegus”, Phare
2001 – Contracte de lucrari implementate In 5 locatii din Romania – Asistenta
tehnica pentru departamentul de infrastructura din cadrul MEI pe durata
implementarii contractelor (contracte de furnizare si lucrari) In
conformitate cu procedurile PRAG. . |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Louis Berger |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Sept.
2000 - feb. 2003 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Director financiar |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
Dl. Stefanica a fost implicat In calitate de coordonator al
unitatii financiar-contabile (toate activitatile specifice conform legislatiei
In vigoare din Romania) In: - Intocmirea
statului de plata (inclusiv fisierele electronice solicitate de banca) si a
tuturor rapoartelor fiscale (declaratia de sanatate, declaratia de somaj,
declaratia de asigurare sociala etc.) - Intocmirea
registrului de casa si a registrului de banca - stabilirea si urmarirea
documentelor de rambursare pentru subcontractantii si clientii din fiecare
contract - Intocmirea bilantului,
contului de profit si pierderi si a altor rapoarte lunare, validarea - Intocmirea
documentelor de plata pentru furnizori - stabilirea declaratiilor
si a documentelor de rambursare - situatia zilnica a
conturilor bancare - stabilirea si urmarirea
garantiilor bancare solicitate de proiectele In curs - administrarea
transferurilor lunare de numerar (RON, USD, EUR) |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Quantum Leap SA |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Sept.
2000 - feb. 2003 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Director financiar Dep. Consultanta |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
-„Analiza diagnostic si recomandari operationale pentru LOCTRANS S.A.”
(client: LOCTRANS S.A. si Consiliul Local Slatina), -„Sistem integrat pentru managementul deseurilor solide din Slatina” –
recomandari privind strategia financiara si reglementari locale pentru
depozitarea deseurilor solide (client: Consiliul Local Slatina, finantat de
Ecolinks, ciclul al 5-lea, Program USAID), -„Imbunatatirea infrastructurii de transport din Slatina” si
„Managementul deseurilor solide” (client: Consiliul Local Slatina, finantat
prin Programul Phare 2000 CES), -„Studiu de fezabilitate pentru statia de epurare din satul Soveja”
pentru Programul SAPARD (finantat prin REC Romania, Programul USAID) . -Dl. Stefanica a fost implicat In elaborarea analizei
economico-financiare (planificarea bugetului, controlul costurilor si
analiza tarifara) Alt proiect relevant: „Strategia de
dezvoltare durabila a orasului Urziceni, conform agendei pe 2000” (Consiliul
Local Urziceni), inclusiv proceduri financiare de implementare a proiectelor
strategice, inclusiv transfer de cunostinte de specialitate si formare la
locul de munca pentru beneficiar. -Dl.
Stefanica a fost implicat In
elaborarea analizei economico-financiare (inclusiv planificarea
bugetului, controlul costurilor si analiza tarifara) a proiectelor de
infrastructura pentru operatorul local al retelei de apa si canal: RAJ
Apa Botosani, Acet SA Suceava ce urmeaza a
fi finantate prin programe ISPA; -
A fost implicat In coordonarea analizelor economico-financiare pentru 22 de
proiecte de infrastructura locala inclusiv analiza cost-beneficiu (proiect
cu o valoare totala de 200 milioane EUR In 8 judete din Romania; client: OCT si
Mannesmann-Technip, Germania; beneficiar: consiliile judetele din Bistrita, Botosani, Iasi, Ialomita, Olt, Sibiu, Suceava si
Vaslui (noiembrie – decembrie 2000) ce urmeaza a fi finantat prin programe
PHARE); Alt
proiect relevant: elaborarea
„Strategiei de dezvoltare durabila pentru Slatina, conform agendei pe 2000”
(Consiliul Local Slatina) |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Quantum Leap SA |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Sept.
1999 - aug. 2000 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Expert financiar senior |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
Dl. Stefanica a fost implicat In calitate de expert proiectare
financiara In pregatirea cererilor pentru urmatoarele mari proiecte de
infrastructura: - „Analiza diagnostic si
elemente de optimizare functionala”
(inclusiv planificarea bugetului, controlul costurilor si analiza tarifara),
RAJA AQUABIS Bistrita (noiembrie 1999 – februarie 2000); - Elaborarea
analizei economico-financiare, stabilirea gradului de viabilitate si a
programului de rambursare – contract ref. 5-0733-704 Contract de Imprumut Consiliul
Local Slatina, pentru credit furnizorul Technip Germany GMBH privind linia de
finantare AKA Ausfuhrkredit - Gesellschaft gmbH si Banca Comerciala Romana In
perioada 6 – 19.01.1995 (Consiliul Local Slatina, iunie – august 2000) |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Quantum Leap SA |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
Oct.
1998 – iulie 2000 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Controlor financiar si planificator
financiar |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
Dl. Stefanica
a fost
implicat In toate fazele de planificare a bugetului a societatilor din cadrul
grupului: proiectare, implementari, evaluarea bugetului si analiza
cost-beneficiu a tuturor depozitelor. A fost implicat In monitorizarea performantei
financiare a societatii, controlul costurilor, auditul intern si fluxurile de
trezorerie, programarea politicilor comerciale (reduceri, clienti si
inventare). De asemenea, a fost implicat In activitati financiare si
de management pentru implementarea aplicatiei de management competitiv ORACLE
– furnizor Crysoft SRL |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
Farmexim S.A. |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
1997 –
1998 |
||||||||||||||
Functia
sau postul ocupat |
Analist financiar, Dep. Consultanta
Management |
||||||||||||||
Activitati
si responsabilitati principale |
Elaborarea urmatoarelor
studii financiare: analiza financiara ad-hoc, planuri de afaceri, analiza
cost-beneficiu, analize ale riscului si studii de management, pregatirea
specificatiilor tehnice. Elaborarea de studii
complexe de evaluare, planificarea bugetului si controlul costurilor,
inclusiv activele necorporale pentru fuziuni si achizitii si societati mixte
- SC KONCAR ROMANIA SA, SC AGA-CUG GAZ SRL, SC UMUC SA, SC CAROMET SA |
||||||||||||||
Numele
si adresa angajatorului |
IPCMG S.A |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Educatie si formare |
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
2009-in curs |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Delegat (student) admis: 3 module |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
|
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
The Univerisity of Sheffield, |
||||||||||||||
Nivelul
In clasificarea nationala sau internationala |
Executive MBA |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
2007 |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Formator certificat |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
„Train of trainers” |
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii
de Sanse |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
2006 |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Diploma |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
“FIDIC training seminar” |
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
Corner Stone |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
2002 – 2003 |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Diploma de aptitudini antreprenoriale |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
Seminar: Business Innovation and Value
Creation for the 21st Century |
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
ENLARGE Consortium, Bucuresti |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
2001 - 2003 |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Master In administratie publica |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
Administratie publica |
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative,
Bucuresti |
||||||||||||||
Nivelul
In clasificarea nationala sau internationala |
Studii de Masterat |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
2001 |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Certificat de evaluator imobiliar |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
Evaluari imobiliare |
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
ANEVAR - IROVAL, Bucuresti |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Perioada |
1992 – 1997 |
||||||||||||||
Calificarea
/ diploma obtinuta |
Licentiat In economie; absolvent In primii
5% |
||||||||||||||
Disciplinele
principale studiate / competente profesionale dobandite |
Studii economice |
||||||||||||||
Numele
si tipul institutiei de Invatamant / furnizorului de formare |
Academia de Studii Economice Bucuresti,
Facultatea de Cibernetica |
||||||||||||||
Nivelul
In clasificarea nationala sau internationala |
Studii licentiale |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Aptitudini si competente personale |
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Limba(i) materna(e) |
Romana |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Limba(i) straina(e) cunoscuta(e) |
Engleza, Franceza |
||||||||||||||
Autoevaluare |
|
Intelegere |
Vorbire |
Scriere |
|||||||||||
Nivel
european (*) |
|
Ascultare |
Citire |
Participare la conversatie |
Discurs oral |
Exprimare
scrisa |
|||||||||
Limba |
|
C2 |
|
C2 |
|
C1 |
|
C1 |
|
C1 |
|
||||
Limba |
|
B2 |
|
B2 |
|
B1 |
|
B1 |
|
B2 |
|
||||
|
(*) Nivelul
Cadrului European Comun de Referinta Pentru Limbi Straine |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Competente si aptitudini tehnice |
· Experienta In analiza
economica si financiara a proiectelor de infrastructura locala, inclusiv
realizarea de analize cost-beneficiu, analize de macro-suportabilitate si
structurii tarifare In sectorul apei si canalizarii · Experienta
semnificativa In proceduri de implementare si achizitie ale IFI (inclusiv
PRAG), proceduri de achizitie CE si BERD, precum si proceduri privind
fondurile de preaderare si structurale + conditii de contract FIDIC pentru
lucrari.
· Cunostinte
si experienta aprofundate In conducerea proiectelor CE · Experienta
In analiza si evaluare financiara la nivel de proiect si societate · Expertiza
In suportul decizional pentru proiect – estimari de cost, componenta C&M,
analiza cost-beneficiu, analiza pe baza de indicatori specifici (RIR, VAN) si
analiza sensibilitatii · Experienta
In Intocmirea si elaborarea de proiecte de finantare pentru programe UE · Experienta
relevanta In calitate de Formator In cadrul sesiunilor de formare livrate
reprezentantilor UIP, ARD si MEI pe teme precum: managementul ciclului de proiect, introducere In
managementul contractelor de lucrari, pregatirea dosarului de licitatie si a
procedurilor de atribuire, administrarea contractelor, monitorizarea,
evaluarea si finalizarea contractului, ACB si planificarea afacerii · A
fost implicat In elaborarea evaluarii necesitatii de formare a UIP-urilor
si ARD-urilor implicate In implementarea diferitelor proiecte finantate de
UE. · Experienta relevanta In expertiza si evaluarea acordurilor
institutionale · Evaluarea
documentatiei de atribuire pentru proceduri de atribuire a
contractelor de lucrari, servicii si bunuri, inclusiv verificarea conformitatii
cu regulamentele internationale si din Romania · Cunostinte
foarte bune privind legislatia In domeniul achizitiilor publice din Romania |
||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
Informatii suplimentare |
Elaborarea urmatoarelor studii si documente
de lucru: |